i-landsproblem

Tjenixen, sitter just nu i köket och tar det lugnt efter att haft krig med min garderob. Har muckfoto imorgon och har ingenaning om vad jag ska vara, tänkte först vara ängel men orkar inte vandra runt med klänning haha..  Kommer sluta med att man är en standard byggarbetare eller något haha. Fan vad jobbigt!  Hade varit hur lätt som helst att vara kille ibland, bara dra på sig en peruk så vips är man en kvinna! 

Nä, ska ringa min stora syster och höra om hon har några idéer hon brukar alltid ha några galna idéer om saker och ting och brukar alltid hitta på någonting roligt så hon är mitt sista hopp och hennes garderob typ..  Nåväl, nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig slinga mitt hår, tänkte först börja göra det själv sen kom jag fram till att jag inte har några ögon i nacken så jag kunde se när jag slingade håret baki huvudet. ÅH vad jobbigt liv jag har! Nej jag skojar, jag älskar det, men idag, just denna sekund, suger det.

Nu ska jag googla på muckfoto och få någon jävla idé hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0