Home!

Är hemma från skolan nu, slutade faktiskt oväntat tidigt en hel timme tidigare! Har fått plugga till prov och sen fått göra provet, fick hjärnsläpp på 2 frågor så klarar jag det inte tar jag pistolen mot huvudet och trycker av. Okej, nej det gör jag inte alls men ah ni förstår!  Imorgon har jag också kvällsskola fast då ska jag göra ett SO prov jag har missat, och so'n är ju inte svår alls utan bara rolig att plugga på så klagar faktiskt inte så himla mycket på det! 

Nu ska jag ta det lugnt och chilla ett tag, sen kasta mig i duschen och invänta greys anatomy, eller ah justja! Glee är börjar ju nu på tven så ska ta och hoppa in och se dom nyaste avsnitten av det då! Vi hörs :)

Får bli ännu ett bildlöst och tråkigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0