home!

Är hemma från kvällsskolan nu, tur att man alltid får sluta tidigare där ifrån så man slipper komma hem helt sent å bara hinna duscha å sen gå och sova typ haha. Iallafall, nu har jag lärt mig 2 nya räknesätt som jag absolut inte har haft någon aning om vadfan det är så det är ju bra det iallafall!  Efter att jag hade varit på skolan for jag till willys och köpte hårfärg och en pk! Måste ta och slinga till håret så det blir lite ljusare, vet ju att förra året blev det rätt mörkt på vissa ställen men efter några veckor i solen så var mitt hår hur ljust som helst så orkar inte bleka sönder det precis, det får bleka sig själv lite också!

Imorgon har jag kort skoldag, tack gud för det också. Har just kommit fram till att jag har nu mera bara en lång dag i veckan, förut hade jag 3.. Men är aldrig på elevensval eftersom att jag inte får betyg och vi har ändrat våra långa fredagar till att vi slutar klockan 1 istället för tjugo över 3. Onsdagar är längsta dagen och det är till fem i 3.. Känns som en plåga och vara på skolan tills dess haha.  Nåväl, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen blir det att kolla tv, greys eller något innan det blir sovdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0