hockey.

Sitter i soffan och inväntar hockey, sverige möter tjeckien klockan kvart över 8! Dom måste ju vinna denna match, vinner dom inte.. Suger dom! Såg just när finland vann över usa, not good. På något sätt hejar jag aldrig på finland, även om det så skulle vara det sista laget på planeten haha.  Nu ska jag hämta mig ett glas vatten, invänta hockey och ha mys med mina underbara föräldrar!   Jag har blivit världens mest osocialaste människa, man har tur om man får tag i mig på mobilen ens, jag orkar aldrig lämna huset längre, orkar aldrig fara ut och umgås med folk när dom ber mig och jag känner inte en enda känsla som känns TRÅKIG när jag är hemma flera helger i rad. Vad är det här!?!?!  Jag kanske har insett att jag inte missar någonting med att vara hemma...

Gult & Blått♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0