Hemma från frisering!

Hellu!  For inte till skolan idag, så har sovit bort dagen tills jag steg upp, sminkade mig och sen for jag med mamma till kalix och hämtade mitt ID kort och aktiverade koden och det på mitt bankkort. Sen for jag och klippte mig, en hel timma satt hon och bara klippte bort hår från mig, buhu.. Men det var verkligen nödvändigt eftersom att jag har blekt och haft mig med det och inte klippt mig på över ett år.

Så nu är mitt hår kanske kort, men fräsht! Ser faktiskt inte helt dumt ut att ha det kort heller nu mera :) Nåväl, nu blir det att kolla greys anatomy, sen middag och senare kommer bella hit och ska slinga håret. Ska ta och för en gångs skull följa min frisörs råd om löshår, färgning osv! Testa även en ny frisör, skit bra var hon och gav massa bra råd, hon klippte även mitt hår så det skulle se bra ut till löshår. Alla andra kipper det bara helt avklippt och fult!

Såhär ser det ut nu mera bakifrån!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem/vars klippte du dig hos?

2012-05-16 @ 15:51:32
Postat av: Anonym

Klippte mig på kalix frisörerna hos helena

2012-05-16 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0