helu..

Har knappt varit hemma nå idag så har inte hunnit blogga, men kom hem för ett tag sen så nu tar jag mig tid för er! Dagen har rullat på som vanligt, rätt ovärda lektioner har vi eftersom att man är klar med allt.. På fredag ska jag göra min absolut sista grej som är omvärldsprovet som jag har skjutit upp nu och inte absolut inte velat görat..

Då jag slutade for jag hem, somnade ett tag innan det var middag, sen åt jag, for till ica och köpte nötter och for med mamma och pappa och hälsade på Bella & Johan, även Willy & Allis också! Så nu är jag hemkommen där ifrån och har faktiskt också hunnit med att racerduscha, nu ska jag göra 2 mattetal som min lärare ville ha till imorgon, sen blir det greys anatomy klockan nio, sen hoppa i säng. Imorgon har jag 2 lektioner dvs, jag slutar klockan tio. Skööönt!

Haha, hade även hjärt och lungräddning på idrotten idag, så jävla fula dockor haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0