HEllu!

Har haft kvällsskola idaaag ikväll igeeen, nu är ett till prov avklarat. Fan så skönt!! Nu sitter jag och kollar på big brother tjugofyrasju i brist på annat att göra, ska strax ta och kasta mig i duschen och sen får jag se vad jag gör! Blir väl att lägga sig tidigt och se på Glee tills man somnar, standard!

Dagen idag blev kort, for på skolan och var på 2 lektioner for hem vid 11 för att jag mådde så sjukt illa och hade ont i magen och huvudet, for hem och sov i 4 timmar så gick det över så jag kunde fara på skolan ikväll, tur det :) Annars har inget viktigt hänt idag.. Har agerat kock idag till middagen, blev korv, mackaroner och köttbullar efter några korvar på golvet, bränt mig 150 gånger så var maten färdig.. Haha, nåväl ska draaa nu!

Lägger ut en bild på min ljuvliga lunch, det bästa med att vara hemma från skolan - LUNCH HEMIFRÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0