hej

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Jaadå
2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Åldern spelar väl ingen roll haha

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Idag

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Javisst :D

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Haha typ, vissa människor är underhållande

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Nä inte vet jag
7. Vad exakt har du på dig just nu?
Onepiece, linne, trosor & bh
8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Varje dag

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Bär aldrig mjukisbrallor så jeans
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Säkert!

11. Är du en social eller en asocial person?
Social

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven “A”?
Ja

13. Vad sägs om “R”?
Japp

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Alla får väl säga vad dom vill om mig, dom får sprida elaka och falska rykten hur bäst dom vill om det får dom att må så himla bra utav det och får dom att känna sig bättre. Så länge jag vet vem jag är så är jag nöjd, that's it:)

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?


16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Neeeej

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Idioter vid min omgivning

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Haha, visst

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Nej??

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger “Jag älskar dig” till dig?
Ja, så söt!

21. Har du någonsin velat ha någon du inte kunde ha?
Nej
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Vet inte, linn säkert

23.Får du en massa förkylningar?
Ja, HELA TIN
24. Är det någon som hatar dig?
Säkert,  men.. Haters make me famous!

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Med rätt sällskap, självklart!

26. Vill du ha hål i din tunga?
Visst

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Dethär? Bara för att det gått så så kort tid av det haha

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Vet inte

29. Tror du någon har känslor för dig?
Det vet man väl aldrig säkert ;)

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Säkert någon i världen! Mamma tänker på mig extra mycket säkert, hon saknar mig säkert jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: amandasandberg

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven “A”? hoppas der var mig du syftade på ;)

2012-05-06 @ 12:44:48
URL: http://aamandasandberg.blogg.se/
Postat av: Evve

Självklart ;)

2012-05-06 @ 13:32:44
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0