hej tidsfördriv, hej

Under 2012 har du hunnit med följande:

Hånglat med en kille? Jaaap
Hånglat med en tjej? Nej
Myst med någon speciell? Aa!
Pussat en killkompis? Ja
Pussat en tjejkompis? Jaa
Saknat någon riktigt mycket? Om jag har!
Fått nya vänner? Japp
Haft sex? Ajo
Gråtit inför den du tycker om? Har inte tyckt om någon iår så neej
Älskat någon påriktigt? Just friends and family
Gjort något du lovat dig själv att inte göra? Kanske de kanskee... Men äh vafan!
Gjort något inom kärleken som du sen ångrat? Nej
Varit förälskad i någon? Nej
Kramats med någon? JAA, jag älskar att kramas
Fått en rikig utskällning? Nä, jag vet inte.. Tror fan inte det
Varit med om något oförglömligt? Öh, inte vad jag kommer ihåg.. 2012 har inte varit nå vidare kul hittils
Busringt någon? Nej
Ljugit minst 100 gånger för någon vän? HAHA vafan nej, eller aa... Ljugit om saker och sen direkt skojjat ;-)
Rökt? Ja
Snusat? Ja
Druckit alkohol så du spytt? Mhm, hah
Rymt hemifrån? Nej
Skolkat? Inte med mening, glömde sjukanmäla mig då jag var sjuk
Slagit någon riktigt hårt? Haha ja
Varit riktigt arg på någon? JA, döda
Hatat någon? Det kan jag väl inte påstå, bara tyckt väldigt illa om någon.
Till sist, hur tycker du 2012 har varit? Bra, men lite tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0