heelg!

Som rubriken lyder så har jag helg nu! Endast 4 lektioner har jag haft idag, korta och inte jobbiga alls så just före ett någon gång fick jag helg, grymt skönt. Denna helg ska jag bara ta det lugnt medans alla bara pratar om att supa varje helg,  lessnar inte folk snart? Det må vara pite cruising imorgon men det har jag redan ställt in pga värdet skulle vara pissväder och att jag inte har någon lust alls till att göra någonting. Endast en hel helg med bara mys!

Ska nu ta och kolla igenom förrgår och gårdagens big brother avsnitt som jag missat, eller rättare sagt inte orkar kolla på och så ska jag vänta på mamma som ska komma hem med chips åt mig! Känner på mig att det blir en onyttig helg, speciellt måltiderna då mamma åker bort över helgen och pappa ska fixa middag haha..

Nu;  Fira helg med pk & big brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0