Hårfärgning!

Sitter just nu med hårfärg i håret, jag orkade inte vänta på att mamma skulle komma hem så jag satte mig och började mixtra med håret själv. Får hoppas på att jag inte förvärrar färgen nu hahaha.. Skulle göra slingor utan hetta, föredrar att någon gör det på mig då men vi får väl se hur det blir då jag är färdig, värre får jag inte hoppas det blir!

Nåväl, nu ska jag sitta och svamla på lite med linn tills det blir dax för att skölja ur färgen. Sen blir det DH! Måste även få tag i min mamma så jag får tag i några jävla byxor till imorgon, min stora syster eller min pappa är min sista utväg...! Nåväl, vi hörs senare eller imorgon, puss å go

Fint att håret är helt stelt då man har blondering i  ! Haha..

Kommentarer
Postat av: myyy

känner du hur smartheten kommer? :)

2012-05-22 @ 20:48:53
URL: http://aamandasandberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha självklart ;-)

2012-05-23 @ 08:09:40
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0