Goodnight

Befinner mig just nu i soffan med mamma & pappa och ser på greys anatomy, eller ja för tillfället är det nu reklam. Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket, har suttit och surrat på med några som har varit här. Har även kommit fram till att börja ny diet på måndag, eller diet och diet men ah! Min pulverdiret gick inge bra, höll på dö av hunger varje dag, nu kommer jag få äta MAT iallafall och denna gång är jag inte ensam i familjen som ska testa det dvs, det kommer inte vara lika svårt å hålla det då! 

Nåväl, ska se klart det här nu, sen direkt krypa ner i sängen och sova. Det värker i benen så grymt mycket för att jag är så jävla trött, är helt slut i hela kroppen och har varit det hela dagen, har en förjävla huvudvärk på det också, men får väl kriga. - Som vanligt!  Nä nu ska jag se det här, sen sova. Vi får höras bättre imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0