godmorgon!

Godmorgon mina morgonpigga och älskade läsare, haha. Är som alltid, väldigt tidigt färdig.. Jag är seriöst tidsoptimist,  hur sent jag än stiger upp varje dag så är jag alltid klart för tidigt..  Vad fan ska jag göra liksom?! Blogga blir ju då det första jag gör typ, sätter i alla böcker och sånt som ska med till skolan i väskan, borstar tänderna, går på toan och sen vandrar jag bara runt här och väntar på bättre tider, typ!   Nu är jag ju iallafall vaken, insåg att jag låg och sov som en stock för inte ens en timma sen, fan vad skönt att sova..  Slutar klockan 10 idag, typ så far hem kring den tiden då, i vissa tillfällen älskar jag dom sista dagarna i skolan, dom är inte allt för jobbiga haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0