Goddaag!

Goddagens! Ligger just nu på min säääng som jag just har varit så duktig och bäddat, ligger och väntar på att toan ska bli ledig så jag kan gå och hämta mitt smink och plattång så jag kan fixa mig någon gång. Idag har jag inte hunnit med särskilt mycket, senare ska jag iallafall iväg på två års kalas hos min syster & hennes pojkvän, deras son fyller heela 2 år imorgon men vi firar det idag! Nu i väntan på att toan ska bli ledig slår jag igång ett avsnitt pretty little liars, kunde inte motstå att börja se igenom första säsongen en gång till, haha!

Och när jag ändå håller på kan jag ju kasta in en bild på dagens outfit.

Topp - Gina Tricot Jeans - H&M tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0