går inte att sova..

Asså.. Klockan är 8 på morgonen och jag är vaken, jag brukar aldrig ha problem med att sova då folk är vaken i huset men just den här helgen vaknar jag och hör ALLT. Just nu är willy utanför mitt rum och gungar, det knorrar i hela taket och det är då omöjligt att somna om.. När jag kollar ut genom den lilla glipan mellan rullgardinen och fönstrer ser jag hur solen lyser, idag ska jag sooolaaa!!

Eh jo, btw.. Självklart vann ju sverige eurovision song contest endast för att jag satt och sa att dom inte skulle vinna utan bara komma typ 3a eller nått.. Också brukat der går bra direkt jag lämnar tven och inte kollar, det har jag lärt mig sen alla hockey matcher. Då jag kollar - Förlorar dom, då jag inte kollar - Vinner dom!  Haha, ja men iallafall.. Loreen tod hem det, och  sverige verkar vara stolta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0