Fullt upp hela dagen..

Hallå! Vet att jag har bloggat skitdåligt idag men direkt jag kom hem från skolan så slocknade jag sen steg jag upp och åt middag och for iväg till skolan igen för att plugga matte i 2,5 timme! Smartare blir jag ju iallafall och mer matte lär jag mig, det är så att det nästan känns roligt att jobba matte när man kan, haha jag är ju fan sjuk.

Iallafall, då jag kom hem gick jag och duschade sen skrev jag ihop snabbt en filmredovisning på engelska som jag ska redovisa imorgon tror jag, sen är jag färdig med allt i svenska och engelska, är även klar med so uppgiften idag. Och nu i veckan ska jag också göra bort omvärldsprovet som jag hade några poäng ifrån G på så måste göra det nu så jag får godkänt i det ämnet och inte sänker mig!  

Nu ligger jag i min säng alledens slut i huvudet, tanken på att jag har skola från 8 på morgon imorgon till på 5 på eftermiddagen känns inge vidare. Men sen efter det är jag helt färdig i grundskolan och helt klar på min jävla kvällsskola, gud så jävla underbart skönt!  Nu ska jag passa på att sova dom få timmarna jag får sova, så  jag slår igång ett avsnitt greys och säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0