död..

Godkväll, som ni vet hade jag skola till 5 idag, då jag kom hem var jag dö hungrig efter att levt på en shake som jag åt halv 7 imorse, så när jag var hemma vräkte jag i mig mat sen somnade jag till klockan 8 drygt och steg hastigt upp och duschade, har nu nyss kollat på lite dh men jag orkar inte kolla klart det för min kropp värker och säger ifrån, jag är verkligen helt totalt jävla slut körd i kropp och huvud!  Så nu tänker jag ta och vila huvudet lite, får se hur jävla dötrött jag är imorgon så kanske jag tar en extra lång sovmorgon imorgon än vad jag egentligen har, lät jävligt skönt! Nåväl, greys anatomy nu tills ögonen slumrar igen, godnatt!

När man fotar matte blad, penna, miniräknare och gradskriva - Då har man jävligt tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0