Dag 1 – Något du tycker är hemskt

Finns ju sjukt mycket saker som jag tycker är hemskt, döden är ett utav det. Och så tycker jag att allt dom fattiga människorna i andra länder få gå igenom och hur dom får arbeta och kämpa för lite mat på bordet varje dag, om dom ens får ihop till det. Det är något jag tycker är hemskt. Folk som svälter och har det inge vidare ställt och här sitter vi och tjurar för lite dålig mat i skolan som dom seriöst skulle bli helt överlyckliga över!  Jag tycker det är sjukt hemskt att vissa barn inte ens lever till 5 års åldern utan dör i någon sjukdom eller svälter ihjäl.

Och döden, det är någon som är det absolut hemskaste jag vet tror jag. Att veta att alla som finns omkring en någongång ska dö känns hemskt. Jag känner så här " Hoppas jag dör före alla andra " men ändå vill jag leva för alltid typ. Fast det är en del av livet, en sorlig del! Att förlora människor man älskar och sånt. Nä huvva,  svält, fattiga människor som verkligen kämpar sig igenom för att klara en dag och döden är bland det hemskaste jag vet!

Så jävla hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0