big brother.

Har nyss kommit ut ur duschen och nu sitter jag och kollar hockey,  ryssland - slovakien! Sitter och inväntar att big brother ska börja och så blir det att se det resten av kvällen sen blir det nog att sova eftersom att jag ska upp till skolan imorgon. Gud såå tråkigt! Men nu är det bara den här veckan, nästa veckan och veckan där på är det bara 3 skoldagar + skolavslutningen. Äckligt skönt att få gå ut grundskolan, gå en linje man vill gå och sånt. Ångrar bara att jag inte ändrade valen till andra städer istället och nu är det försent, får väl överleva i kalix i 3 hela år till, puh! 

Nä nu ska jag hämta mig chips påsen jag köpte mig igår och se hockey tills big brother börjar. Vi får höras mera senare eller imorgon. Pusss å go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0