9. Bild på mig för ett år sen och hur det var då.

Har tråkigt så kör en till sånnhär..



Jaa okej, då kör vi väl då! Denna bild är lite mer än ett år gammal så den får duga. Ja hur var det nu för ett år sen? Saker och ting var underbart, exakt som nu fast inte på samma sätt direkt. :)  På något sätt var väl allting mycket roligare då? Allt var så nytt typ, idag måste man göra något extremt för att kunna ha riktigt roligt typ haha. Det var väl bara en massa festande och umgicks väl mycket med mina vänner,  det enda som skiljer nu från då är väl egentligen inte särskilt mycket. Det kanske är personerna man umgås med, man har glidit isär folk, pratar kanske inte med vissa och så. Men det är ingenting jag hänger läpp över, för jag har det hur bra som helst nu med eller utan dom :)  

Orka sitta och hata på livet när man kan älska det?;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0