6. Beskriv en nära vän.

Eftersom att jag har flera nära vänner tänker jag inte välja någon utav dom att skriva om eller så! Dom vet vilka dom är, och dom är underbara alla på sitt sätt!  Alla har sina negativa saker med sig, vissa glider man isär, vissa blir man tightare med osv.. Det har förändras så mycket idags läget med det.

Men för mig ska en nära vän vara en jag kan lita på, jag ska kunna prata med utan att det saker och ting ska spridas vidare, självklart ska personen vara rolig att umgås med och vara snäll & trevlig mot folk. Hatar folk som behandlar andra dåligt, snackar skit om andra, trycker ner andra eller bara är allmänt elaka, sånna människor vill jag inte längre ha i mitt liv, det kanske jag inte hade brytt mig om för några månader sen, men sånna är ingenting å ha helt enkelt!:)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0