14. 5 stycken "awkward moment"

Finns väl hur många som helst, men finns inga extremt pinsamma jag kommer på nu.. Men skriver några "små pinsamma" jag kommer på!

1. Ska hoppa av bussen, flyger på en kille i bussen typ. Gick i 7an och höll på dö av att jag skämdes såå..  Haha!

2. Ramlar i bussen igen, sitter och helt plötsligt flyger jag ner i backen då bussen bromsar, som tur var var johanna med mig och gjorde allt mindre pinsamt haha!!

3. Sitter nere i bussen (i en övervåningsbuss) glömmer helt bort att man måste öppna glasdören för att gå ut när man ska ut ur bussen och går in i dörren, alla kolla på mig som om jag vore världens idiot... Haha

Kommer inte på några mera än 3 st..  Som ni märker har allting hänt i bussar, jag och bussar är ingen bra kombination.. Dock är ingenting av det riktigt pinsamt, men ja JAG SKÄMDES DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0