-

gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!
(bara för att jag inte vill att något tragiskt ska hända och för att jag har tråkigt, haha.. )

Var kommer du ifrån? Tööre
Heter? Evelina Eriksson
Har du en katt? Nej
När fyller du år? 7 September
Tycker du om någon just nu? Nej
Jag samlar på? Minnen ;-)
Gröna eller röda äpplen? Röda
Ringer du någon när du är arg/ledsen? Nej, för jag är aldrig ledsen ;PpPPPp  Haha
Vilken tid gick du upp idag? 05.50
Har du sovit i din egna säng inatt? Jes
Har du sovit ensam inatt? Oyes
Har du strumpor på dig nu? Aa
Hur svarar du i telefon? Halå
Vad ska du göra ikväll? Duscha, tv, serie, säng, sova
Vad ska du göra imorgon? Skola, färga håret???!?
Var vill du bo när du blir stor? Antingen sjuksköterska, ambulans grejjemojj eller bara jobba med äldre människor.  Vi får se var framtiden har att bjuda på!
Vad vill du bli när du blir stor? Jaha.. Läste fel.. Svaret på förra frågan ska stå här, och var jag vill bo vet jag inte..
Är det okej att gråta?Amenvisst
När grät du senast? Kommer inte ihåg, 2011?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, antagligen..
Laddar du ner musik och filmer från internet? Ja, gangster
Skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, shoppa,  resa osv
Bär du glasögon eller linser? Har glasögon, men bär dom inte särskilt ofta
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, finns hur mycke snygga kläder som helst som inte är märkes!
Blondin? Nep
Har du tatuering? Näe
Vill du gifta dig? Är ju faktiskt redan gift ^^
Vill du ha barn? Ja i framtiden
Solar du ofta? Har mina perioder då jag knarkar sol, haha
Är du bra på att laga mat? Beror på vad som ska lagas, men oftast blir det bra :)
Gillar du att dansa? Beror på vad ni menar med dansa.. .HAha
Hur vig är du? Konstigt nog är jag faktiskt rätt vig..
Vilken är din favoritglass? menmenmen, åh svårt..
Tror du på ett liv efter döden? Nä
Har du slagit någon? Ja, ganster
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Är du beroende av något? Ja, vem har inte någon slags drog dom måste ha varje dag?
Röker du? Ja, men håller på å sluta faktiskt..  783497 gången gillt!
Senaste låten du hörde? En sång för fred
Bukar du bädda sängen? Nä, bara ibland då jag får något cp ryck och vill plocka ihop i rummet haha.
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nepp
Vad var det senaste du sa? "Vad sa du?"
Vem kramade du senast? Tim tror jag!

Saknar du någon nu? Farmor!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0