Våffeldagen!

Godmorgon! Ligger just nu i sängen och ser Resan till jordens medelpunkt som jag påbörjade igår men ides inte se klart den eftersom att det blev nyheterna reklam och allt skit så ska se den nu på datorn istället! Har sovit riktigt gott inatt, och var skönt att få sova ut utan att någonting stör mig hela tiden!

Ni läsare har väl inte heller glömt bort att man ska ställa fram klockan 1 timme idag?;) Själv var jag helt förvirrad då jag vakande och visste inte om min dator och mobil klocka har ställt om sig själv, men det värkar ju som det iallafall! Nu ska jag se film och käka chokladbollar, det absolut bästa med att någon fyller år i huset är att det alltid blir över en massa gofika!  Ska även äta någon våffla idag också, det är ju trots allt våffel dagen idag, så ät nu våfflor tills ni vill spy!;-)


Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Riktigt söt tjej, underbart hår du har! :)

2012-03-25 @ 12:53:23
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0