- tråkigt

10 saker jag tycker om:
1. Sommaren
2. Kärlek
3. Långt, tjockt & fint hår!
5. Sova
6. Att fritera med jennelie, hihi♥
7. Den där känslan då man har klarat någonting man kämpat så länge med
8. Sola
9. Shoppa, jag är beroende utav det...
10. Partajja!

9 saker jag tycker mindre om:
1. När man säger saker och ting till folk man litar på och ger ens förtroende till och dom skiter i det och öppnar sina glappade käftar istället. Tur att man vet vilka man verkligen kan säga saker till nu! Dvs, ingen förutom mig själv då hålls det tyst!
2. Idioter, haha
3. Människor som är så jävla tråkiga och bara alltid vill ligga hemma och se film..
4. Att förlora, finns inget värre!
5. Stiga upp tidigt på mornarna
6.Fötter & håriga ben, har en hemsk fobi för det
7. Folk som leker med andra människors känslor,  såå 2010!! haha..
8. Våldtäcksmän, dom borde skjutas
9. Folk som utnyttjar, usch fy och blä!

8 saker det borde finnas tid till oftare:
1. Sova!
2. Hitta på en massa roliga saker, roadtrips och sånt
3. Äta mat...
4.Träna, utan att sen behöva plugga ihjäl sig efter det
5. Sola, man hinner ju aldrig med det heller!
6. Fritid! Mindre skola, mer fritid.
7. Galenskaper!
8. Mysa, hihi

7 saker jag skulle vill göra i framtiden:
1. Resa jorden runt
2.Rida på elefanter
3. Vara på världens livligaste och roligaste fest :D haha
4.Fara på någon stor konsert!
5. Rida älgar med emeliehå!
6.Hitta kärlek & gifta mig
7. Skaffa barn

6 ord som beskriver mig:
1. Snäll
2. Rolig
3. Glad
4. Omtänksam
5. Ärlig
6. Rätt högljudd, haha

5 saker jag är rädd för:
1. Dö
2. Bli gammal
3. Leva ensam
4. Bli extremt jävla sviken av någon jag tycker om väldigt mycket
5. Mista föräldrar, släkting, systrar eller nära vän

4 saker jag ser fram emot:
1. Sommaren
2. Skolavslutningen
3. Pdol, lk och allt sånt
4.Fylla 18!

3 bra låtar:
Avril Lavigne - Wish you were here
Jason Walket ft. Molly Reed - Down
Snoop dogg & Wit Kh ft. Bruno Mars - Young, wild & free

2 bra filmer:
1. Charlie st. cloud
2.Taken

1 god maträtt:
Allt med friterat! Vårrullar, friterade räkor, biff, kyckling osv.. MUMSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0