trött, uttråkad

Har precis lagt mig i sängen efter att haft ätit en hamburgetallrik från hamnkroa som satt riktigt jävla bra! Nu ska jag fortsätta ligga hära och göra ingenting, är helt slut och har ont i hela kroppen.. Allt annat än trevligt! Sen ska jag pallra mig mot shell och köpa något gott till senare ikväll då jag bara ska ta det lugnt och se film & så!

Nu ska jag kolla runt på facebook lite och spela bubble witch och njuta av denna helg och försöka ta mig en powernap, har inte gått så bra att försöka sova när huset är fullt med folk, varje gång jag har somnat har alltid någon kommit in eller så har det varit småbarn som har skrikit och haft sig. Nu är det endast willy och alice här som är små och inte låter särskilt illa, iallafall inte alice... Så ska ta chansen jag har nu och vila lite, för kanske får fin besök senare och då vill jag ju inte vara helt dead. Men vi hörs sen ;)


Suttit och kollat igenom gamla webb-bilder, insåg att jag måste snarast bli ljushårig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0