Träna, träna, träna

Efter att haft avverkat 1 timmes träning sitter jag nu i köket och har precis ätit en liten portion middag! Nu ska jag ta mig till duschen och sen ska jag packa för imorgon 07.15 ska jag emelie & johanna och simma!  Känns hemskt tidigt, men igentligen får jag faktiskt lite sovmorgon eftersom att jag inte ska fixa mig så kan jag ju stiga upp 10 minuter innan man far, härligt med lite morgon träning också ett plus i kanten är att det är såå mysigt och tyst på badhuset på mornarna!  Nu ska jag kasta mig i duschen, sen packa ner bikini, handduk, smink och det köret!

Bjuder på en urkass bild från google på badhuset, hehe.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken fin blogg! :D

Kraam!

2012-03-26 @ 19:53:53
URL: http://pkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0