Tråkigt..

Befinner mig just nu instängd i mitt rum med volymen på musiken på max och försöker dränka några riktigt irriterande tankar.. ÅH vad jag hatar att sitta och tänka på tråkiga, dåliga och negativa saker.. Så mycket roligare att slösa energi på roliga saker!

Känner noll sug på att fara till skolan imorgon, har gode lust att bara dra täcket över huvudet och aldrig mera stiga upp från sängen, men jag har väl inget val än att fara dit. Får åtminståne slippa skolan på tisdag, tack gode gud ♥ Nu ska jag kasta mig i duschen, kolla vad jag ska ha på mig imorgon och kolla upp vad vi har för idrott vilket jag tror är massage men ska ta och kolla ändå, sen ska jag duscha och invänta big brother. Vi hörs senare!

Riktigt snygg å fräsh med gårdagens smink,ja jag är lat jag orkar inte tvätta bort sminket direkt jag kommer hem.. Det första man gör är ju att gå och sova några yttligare timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0