torsdaaag!

Goddagens! Nu är jag hemkommen från världens mest ovärdaste skoldag, började dagen med musik, sen hade vi typ 10 minuter no, sen hade vi hål till kvar över 11 där jag hade träslöjd och gjorde inget speciellt, satt och planerade lite över vad jag ska börja pyssla med! Sen skulle vi ha engelskaprov men våran vikarie kom aldrig så då slutade jag typ kvart över 12 igentligen..  Efter det så vandrade jag och sanna ner till stan för att käka på thaien! Idag blev det att mumsa i sig 2 vårrullar, guud så gott!

Nu ska jag se big brother & ta en powernap (skräll) sen ikväll står det träning på schemat, ska även försöka få med mig mamma till kalix för solning, har inte solat sen i måndags..... Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0