tisdag avklarad!

Godagens gullungar och även ni fula som inte är gullungar!  Har nyss kommit hem från skolan och har lagt mig i min ljuvliga och extremt sköna säng och känner hur benen värker efter denan dag..  Började med att jag vaknade efter 6 någon gång, tjugo i 7 for jag och johanna mot kalix för att ha bad lektion som vi missat även emelie var med också! Då hade vi klädsim och sen livräddning, skönt att det är bortgjort nu iallafall :)  Sen har dagen rullat på som vanligt med 2 lektioner sen slutade vi,  då jag och johanna är påväg till bussen ser vi hur bussen kör förbi oss och är påväg mot busshållsplatsen, vi springer järnet med våra 100 kilos väskor och som tur är och så snabba som vi är så hann vi! Så här ligger jag nu, död, uttråkad och trött.. Ska se big brother och vänta på middag, senare blir det nog att fara på bio med ett gäng brudar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0