Sovit!

Har sovit ända tills nu, då jag är arg sover jag som godast, hade kunnat sova resten av kvällen men beslutade mig för att stiga upp och nu sitter jag och pratar med Linn om allt möjligt! Skippade att fara och sola idag och sov istället, så det får bli imorgon eller onsdag. Är ledig imorgon eftersom att vi har bragdloppet dvs att hela skolan ska skidra ungefär en mil och jag har slarvat så med min träning på siståne så jag tänker inte vara med och typ kolappsa och dö efter vägen, stannar istället hemma och gör det jag är bäst på dvs - Sova!  Nu ska jag ta någonting att äta eftersom att jag inte har haft någon matlust, har det knappt nu heller.. Vad är problemet? Allt som var för ett halv år sen kommer tillbaka nu, knarkar 5 olika mediciner varje dag för att ingen läkare gör någonting annat än ger mig massa medicin åt min galla som inte ens hjälper, fan vad jag är less och fan vad jag klagar idag. Men som sagt ni får leva med det!


Det kanske är meningen att man måste falla isär för att kunna bli hel igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0