@skolan

Tjenis penis! Fredagen är äntligen här igen, fan vad skönt.. Har gjort nationella för ett tag sen, var inte så hemskt svårt. Var bara nationella labben som var kvar, var bara lite för komplicerade frågor för min hjärna men jag fixade det nog! Nu sitter jag forever alone i rödan medans hela klassen är nere i stan på folketshus och är på 9ornas utställning av bilder vi målat i bilden, var och såg på dom i onsdags och tänker fan inte gå ner dit igen, ALDRIG.. Så nu ska jag sitta här och vänta på att någon kommer tillbaka och vänta på att svenskan ska börja..  Om några timmar har jag ÄNTLIGEN helg igen! Fan vad skönt, i helgen ska jag bara mysa och sova järnet, det är planen iallafall.. Lär ju säkert styra åt något annat håll som alltid..

Hej, jag har kul med webb effekterna.. Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0