@schoool

Tjenis! Sitter på skolan nu och har just kommit in efter att haft suttit ute med ett par stycken i solen och stekt, fan så jag älskar våren då det är sol ute och helt varmt och skönt :) Nu har jag också fått no nationella avgjort, fan så skönt. Det var inte lika svårt som jag hade tänkt, så ett G hoppas jag på! Nu sitter jag och väntar på att so'n ska börja vilket inte är föräns om en timma, efter det har jag engelska eller svenska och sen slutar jag. Gud så skönt! Lite jobbigt att sluta senare idag men jag överlever nog mest troligt! Då jag kommer hem ska jag ta och sova sönder, är helt slut i huvudet..  Nu ska jag vara social med dom här jag är med, vi får höras senare!

Hur kul är det inte att leka med den här effekten?.. Hahahhah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0