Rubrik?

Nähep, dead by april gick inte till final, dock förvånar det mig inte alls eftersom att sverige är så petiga och tråkiga och inte tycker sån musik är bra, jag brukar inte gilla sånn musik särskilt mycket, men dead by april har jag älskat sen första gången jag hört dom! Vinnarlåten var väl självklart bra, men hon sjunger ju samma om & om igen! Men vi alla tycker ju om olika musikstilar som sagt;)

Nu har jag krypit ner i sängen och ska se film, sen ska jag skeda med en sötis ^^  Söndag imorgon, vilket betyder att jag ska plugga till nationella NO och sen bara plugga till ett SO prov som jag hade 2 fel ifrån G på, surt som fan! Längtar till att få komma bort från denna skola och kanske till och med från denna komun eftersom att jag ska ändra mina gymnasieval då man får ändra om dom i maj (tror det var då) och ändra till andra städer och lite andra program också tror jag! Jag står inte ut att bo här längre, speciellt inte då jag vet att jag har en chans till att slippa denna håla och vissa människor.

Brinn skola, brinn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0