p12 test, hehehe

1. ditt fullständiga namn? - Evelina Eriksson
2. korrekt ålder? - 15 år och 6 månader om 6 dagar :)
3. längd? - 165
4. vikt? - Jag vet inte ;o
5. smeknamn? - Evve
6. vart bor du? - Töre
7. vad gör du på fritiden? - Sover, äter, tränar, umgås med mina vänner, partajjar osv
8. beskriv ditt utseende: Långt mörkbrunt hår, blåa ögon och vad mer kan man säga?!
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? Jag vet inte.. Mina för breda höfter
10. vad är du mest nöjd med? - Mina bröst, haha :D
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Att jag är en snäll, trevlig och ärlig person. Kan även vara dryg och väldigt otrevlig mot vissa personer, dock aldrig utan anledning! Ger alla en chans, eller ah nästintill alla :)
12. vad vill du jobba som äldre? - Inom sjukvården, just nu är det sjuksköterska jag vill bli, men det kanske hinner ändras!
13. hårfärg? Mörkbrund
14. ögonfärg? - Blåa
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag vet inte. Att jag kan vara en väldigt känslig person men visar väldigt sällan min svaga/känsliga sida inför folk.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Jag tycker ju inte att jag själv är skitful, men inte tycker jag att jag är skitsnygg heller. Men jag e helt okej nöjd!
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Väldigt väldigt mycket
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Borsta håret?? Haha
19. någon vana? - Somna till film
20. lyckotal? - 7
22. hur många nära vänner har du? - 7-8 st är dom som står mig som närmast
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Ja inte precis är jag ju en okänd person
24. vet många personer vem du är? - Säkert fler än vad jag tror
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Tror dom flesta vet det, hela skolan vet nog om vem nästintill alla i min klass är haha..
26. när var du senast med någon kompis? -  På skolan idag
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Vet inte, emelie typ
29. vem sov senast hos dig? - ;P

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Asså.. Ibland å ibland inte, haha ;)
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Helst äldre
32. är du kär? - Nej
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Det vet jag inte
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Nej inte nu direkt
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Några mil... hahhaha ;)
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Rätt så..
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Nja, jag vet inte
39. i din klass? Nä, har varit tillsammans med dom flesta av dom haha..

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Jadå
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Haha ja säkert
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Japp
45. har du pussat den du tycker om? - Jaa:)
46. har du pussat någon inför folk? - Ja
47. kysst någon inför folk? - Ja
48. hånglat inför folk? - Jaa.. Blir uttjatat med ja'n
49. vem var ditt första hångel? - Minns inte, vill inte minnas
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - Vet inte & vill nog inte veta det heller ..
51. vem är ditt bästa strul? - Hemlis
52. och vem är ditt senaste? - Han e också hemlis
53. ditt snyggaste hångel? - Men gud... Det var fan lite svårt .. Jag vet inte!
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej?
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Offentlig & offentlig, men ja ungefär så.
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. hur gammal var du första gången? - 14
58. hur gammal vill du vara första gången? - 14
59. blivit dumpad efter sex? - Kan inte se det på det viset faktiskt, så nej
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja antagligen ha ju det hänt!
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Nej, gud nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0