nya träningskor!

Ligger i sängen och slappar sönder med sofie och svamlar på, har hunnit med att kocka och duscha sen sist jag bloggade! Mamma och pappa kom även nyss hem från happis med ett par nya träningskor åt mig, satt igår och pratade om att jag är i stort behov av ett par nya och helst ett par svarta & rosa, och så blev det också!  Nu matchar dom alla mina träningskläder som består av fägen svart & mörkrosa! Nu ska jag fortsätta chilla på med sofie, kastar in en bild på skorna!

Nu vill jag ha barmark så man kan börja fara ut och springa utan att halka och slå ihjäl sig!



Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

snygga:)

2012-04-01 @ 14:29:45
URL: http://lifebybelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0