Nattinatti!

Efter att sett ett udda och mindre bra avsnitt av greys anatomy och hunnit se ett avsnitt från big brother så ligger jag nu i min säng och tar det lugnt. Ska snart slå igång min sov film och somna till den!

Imorgon vankas skola för min del, jävligt jobbigt och tråkigt men som tur är slutar jag tidigt och då ska jag och sofie på missions på stan ( Johanna om du läser det här förän jag hinner säga det åt dig så ska du med oss också, du har liksom ingen återvändo varesig det gäller liv eller död.. ;o )  Ska bli skojj ;-) Hihi.  Nåväl, nu ska jag slå igång sovfilmen som jag bara alltid hinner se max 5 minuter av så hinner jag somna så jag har faktiskt aldrig sett hela filmen, haha.. Kanske på tiden att jag gör det snart.. Nu blir det godnatt, sov gott sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0