My day!

Gokväll! Och förlåååt för min urkassa uppdatering idag, men direkt jag vaknade så hoppade jag in i duschen och sen for jag iväg till emelie och har varit där enda tills nu! Trevligtrevligt:) Har även hunnit fara förbi en sväng till shell och köpt godis & cola (mindre trevligt) men man måste ju få tjocka på DH premiären liksom?! 

Sen ska jag även se på "Den sista dokusåpan" som är premiär för idag också, och imorgon börjar greys också ♥ Gud så underbart! Nu ska jag ta mig nå å käka och proppa i mig huvudvärktabletter för mitt huvud fick en plötslig och väldigt hemsk huvudvärk påvägen hem!  Så ska göra det nu, vi får höras mera sen!

Se och hör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0