matkoma!



Efter att haft vräkit i sig ganska mycket av detta så har jag nu en hemsk matkoma! Jag kommer fan rulla fram snart eftersom att hamnkroa (töres godaste resturang) har öppnat igen efter att haft "vinter stängt". Så jag var självklart tvungen att fara dit å hämta hem en hamburgetallrik och gud så god den var, tragiskt nog glömde jag beställa en smältost, (fml time). Dock har jag lite ångest nu när jag varit duktig och tränat idag och allt så vräker jag i mig detta, hade jag inte haft sånn hemsk huvudvärk hade jag nog dragit mig igenom ett pass till men nej mitt huvud säger ifrån, hela familjen är halftsjuka bara därför kommer jag bli sjukast, som vanligt.. Ska klara mig igenom lovet utan någon sjuka! Sjuk kan jag bli då skolan har börjat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0