Måndag!

Äntligen är måndagen avklarad! Dock är ju måndag en av dom mest skönaste skoldagarna eftersom att vi bara har 3 lektioner + ev'n som jag aldrig orkar gå på eftersom att man inte ens får betyg i det. Nåväl, idag har jag hunnit med en matte lektion, idrottslektion där vi hade dans såå kul! Och sen har vi haft HK där man skulle göra en vegitarisk maträtt så jag och Johanna wookade grönsaker med nudlar och kryddade det så det blev starkt och gott! Sen efterrätt och sen slutade vi,  då kom mamma och hämtade mig och jag for och tog mig en 16 minutare på suntan mycket skönt!

Nu ska jag ta mig en rejäl powernap tills det blir träningsdax, min träningsvärk i kroppen är faktiskt enormt saknad. Tur att den äntligen är tillbaka, har saknat att ha träningsvärk i armar, ben, rumpa, mage och hela köret och vara typ halv handikappad. Det ska kännas att man gör någonting!   Nu se nåå film och sova, sjukt skööönt.

Tänkte ta och fota dagens outfit med webben eftersom att jag fortfarande inte har min mobil för att den fortfarande är låst sen två veckor tillbaka och den jag har nu får jag inte bilderna överfört till datorn med.. Så då jag slår igång webben och ska fota så möts jag av detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0