Kör på en ny sånnhär!

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
________________________________________________

1. Berätta om dig själv

Ni som har följt min blogg rätt länge vet ju ganska mycket om mig så hade igentligen inte orkar skriva någonting här om jag nu inte hade fått en massa nya läsare! Vilket jag har fått så nu ska jag berätta för er lite om hur jag är som person, vem jag är osv:)

Jag heter iallafall Evelina Eriksson, bor i en by såkallad Töre som är ungefär 2 mil utanför Kalix (som är en litenliten stad här i norrbotten.) Jag är 15 år gammal och blir 16 på exakt 6 månader från idag!  Vad jag sysslar med på fritiden då jag inte är på skolan är väl mycket att jag är med mina vänner, festar, tränar och sånna saker! Det roligaste jag vet är nog att festa och ha riktigt roligt, har alltid varit en sånn person som älskar att ha roligt så länge jag kan minnas!

Jag är som person väldigt snäll, ofast! Jag ser inte ner på personer jag inte känner, jag dömer inte heller folk från ett första intryck (okej visst man kan ju få en viss uppfattning av en människa via det sättet) men jag ger alltid alla en chans till att lära känna mig!  Jag hatar mobbning och folk som trycker ner andra människor, jag blir väldigt rörd av det och tänker alltid in mig själv i situationen att själv bli mobbad och bli väldigt illad behandlad av människor så jag skulle aldrig göra någon människa någonting ont om den inte har gjort mig väldigt förbannad!

Det var väl lite om mig, jag är så ointressant haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0