Kör på en ny sånnhär eftersom att den andra var så värdelös och den här verkar lite roligare!

Dag 1 - 10 saker du vill säga till 10 olika människor just nu
Dag 2 - 9 saker om dig själv
Dag 3 - 8 saker som kan få en kille att vinna ditt hjärta
Dag 4 - 7 saker som du tänker på ofta
Dag 5 - 6 platser/saker du saknar mycket
Dag 6 - 5 personer som betyder mycket för dig (inte i ordning)
Dag 7 - 4 saker du vill ha just nu
Dag 8 - 3 saker du inte vill ha just nu
Dag 9 - 2 leenden som beskriver ditt liv just nu
Dag 10 - 1 bekännelse

__________________________________________________

1. 10 Saker du vill säga till 10 olika människor just nu  (skriver nu inte 10 saker, till endel blir det mer, till vissa mindre)-

Mamma - Du är världens bästa mamma och kommer alltid vara det i mina ögon!

Pappa - Detsamma med dig, utan din humor.. Vad skulle våran familj vara?!

Linn - Världens bästa storasyster och väldigt nära vän, vad skulle jag ta mig till utan dig? Finns nog inget bättre än att bara behöva ta några steg för att kunna prata med en nära vän som förstår en och alltid lyssnar!

Isabelle - Ännu en riktigt bra familje medlem som jag älskar, vad skulle jag ta mig till utan din garderob och alla dina kläder?!?!

Johanna Ström - Världens finaste vän, bästa lyssnaren och stöttar en alltid igenom allt, en person man kan lita på upp till 100%!

Jennelie Lund - Vad vore jag utan våra sjuka samtalsämnen på skype? Vad hade jag gjort utan din sjuka humor och dina sjuka idéer, vad hade jag gjort om du inte hade gillat FRITERAT?!!?  Nä du är en underbar vän, snäll, söt, omtänksam och finns alltid där!

Sofie Häggström - Undeeerbar vän! Som har samma sjuka, dåliga (grymma) humor som jag har! Den enda som nog skrattar åt mina skämt skulle jag tro, haha..  Vi har alltid våra egna tankar om saker och ting som man inte kan säga högt utan att få idiot stämpel haha!  En underbar vän jag delar mycket underbara minnen med!

Emelie Tiger - En mycket bra vän som alltid ställer upp för en, stark person och ärlig människa! En person man kan prata med om allt och veta att det stannar där,  en underbar människa som alla borde känna!

Josefine Henriksson - Min mat kompis! En person som älskar mat lika mycket som mig!!  Det är därför jag är vän med dig och varför jag älskar dig..  Nej jag skoja bara ;) Såå söt snäll och gullig person (gullig då du inte är elak eller på dåligt humör) hihi..

Evelina Eriksson - Du är bäst i världen, alla älskar dig, du är super snygg, ärligaste människan i världen, snällast i världen, som sagt -  ÄLSKAD AV ALLT OCH ALLA OCH PERFEKT!    -  Ironin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0