Kläder!

Wheho, när jag ligger halvdöd i sängen och kollar på film kommer mamma och kastar in mitt paket från bonprix där jag beställde 3 toppar ifrån förra veckan. Har dock lyckats beställa fel färg på ett linne, och ett linne har jag beslutångest om jag vill behålla eftersom att det var för kort och det linnet såg bara fult ut då det var sådär, iallafall på mig!

Så ska fundera på det, annars får jag skicka tillbaka det om nu inte någon är intresserad så får ni gärna köpa det 179 ;- säljer det bara till folk som kan ta det direkt och slippa frakt och sånt jobbig skit, för annars är det lika bra att bara skicka tillbaka det :) Hör bara av er till mig på facebook eller så!

update; såld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0