Jag lever!

Goddagens! Har kommit hem från kalix för ett tag sig och har nyss vräkt i mig en billys och fantiserat att den smakar som pizzan från kina resturangen haha.. Bloggade inge mer igår eftersom att jag for till kalix och var med emelie, vi tog det lugnt igår och var och åkte runt stan och så! Kom nog hem tlll henne kring 12 tiden så då såg vi 2 filmer, låg å pratade om en massa olika saker och sånt trevligt!:)

Nu har jag idag beslutångest över vad jag ska göra ikväll, ska jag ligga hemma och dö eller ska jag bege mig till kalix? Jag och jennelie hade tänkt leka med den farliga fritösen och fritera en massa saker å vräka i oss och vara riktigt onyttiga men min ork finns fan inte. För första gången på riktigt länge har jag sug att sitta hemma med familjen och kolla på melodifestivalen.. Vara hemma å sova, eller ut å partajja, eller flotta med jennelie.. I-landproblem?!  Nä tar å sprättar mig en burk cola och funderar på saken tills jag ska idas gå och duscha!

Kastar in en bild från igår som togs just innan jag for till kalix:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0