Imorgon är det fredag..

Nu är jag hemma från skolan, slutade kring halv 2 tiden och inväntade att sofie skulle sluta så vandrade jag johanna sofie & sanna mot stan för att fara och äta thaimat, gud så gott det var! Nu ligger jag här i sängen med världens matkoma och ska ta en powernap tills jag ska tillbaka till kalix igen för att fara och sola för orkade verkligen inte göra det nu.

Skoldagen idag har varit världens tråkigaste, jag har aldrig nog varit på sämre humör. Som tur är finns det vissa som verkligen får en att må bra och glad även om saker och ting ligger nere på botten,  tur att sånna människor finns alltså :)  Nu ska jag se lite big brother och ta powernap, har sovit sjukt jävla dåligt inatt så är helt slut i hela huvudet.

Haha, så jävla skönt med fredag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0