Igår & idag!

Godmorgon! Eller ja för mig är det inte godmorgon eftersom att jag vaknade kring halv 10 typ så nu är det snart dags för middagslur för min del, lät jävligt skönt :) 

Igår var vi några brudar hos jennelie, satt å smutta på vin och hade det trevligt. For ut en sväng med chrille gjorde vi också och var nog hemma hos sofie kring halv 1 skulle jag tro! Vi slog igång en film och efter bara några minuter stängdes mina ögon, var galet trött och det var galet skönt att få sova! Då vi vakna i morse hann vi inte göra särskilt mycket, mamma kom och hämtade mig nästan direkt, kom hem, åt, duschade å fixade mig!

Idag är planerna att bara vara hemma, världens bästa mamma fyller även år idag så hela släkten kommer ju komma och fara under hela dagen och kvällen så ska göra mamma en tjänst och stanna hemma idag, det blir min gåva + presenterna hon fått hihi:)    Nu ska jag käka chokladbollar, äta mammas go tårta vilket är den enda tårta som är god! och se på big brother, känner även att mina ögon kommer stängas igen om någe tag, ögonlocken är tunga...

Grattis världens bästa mami ♥

Nu får det duga med denna gamla bild, jag orkar inte söka en ny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0