Home!

Nu har jag kommit hem från solningen! Var riktigt skönt men varmt som bara den när dom har nya rör och köret fast pluset i kanten på det är ju att man inte behöver sola lika länge för att det ska ta något så blev bara en 16 minutare!  Sköööntiskönt.  Nu ska jag ta det lugnt och se på tv tills jag orkar gå och duscha för andra gången idag, besvärligt.. Haha! Sen står det greys anatomy på schemat!  Imorgon vankas det skola, tråkigt, jobbigt och ser ingenting positivt i det. Men man måste ju dit också.  Nu ska jag inte sitta här och tomskriva utan ska hämta mig ett stort glas vatten och se tv och spela bubble witch,  see u later

Ni som inte har sett denna serie, börja se den!
Ikväll klockan 21.00 på kanal 5, ni kommer inte ångra er, jag lovar ;)

Kommentarer
Postat av: alexina

Hej! Besök våran blogg den handlar om kändisar, roliga texter/bilder + vår vardag! :D

2012-03-21 @ 19:32:27
URL: http://alexinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0