Hemma från solning!

Tjenis! Sitter nu på min säng och ska strax gå och duscha och har nyss letat fram någonting att ha på mig imorgon, så nu är det så gott som fixat:)  Efter att jag hade ätit middag for jag till kalix och solade för eftersom att mamma ändå skulle och hälsa på morfar så då passade jag på med det! Hann även träffa jossan en sväng också innan jag började resa hemmåt igen :) Nu är jag hemma och 24 minuter brunare! Ska börja sola nu 3 gånger i veckan så jag får någon färg till påskdansen, finns väl inget snyggare än att vara brun till en vit klänning? + att det är så skönt att vara brun, man slipper sminka sig hundra kilo för att inte se ut som en vandrande död männska! Nu ska jag se lite hockey och vänta på att duschen ska bli ledig ska nog ta och klicka hem några tröjor när jag ändå håller på så vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0