Hemma från ikea nu!

Är nu äntligen hemma från haparanda!  Har vandrat runt på ikea i någon timma, det jag kom hem med var 7 tavelramar till mina foton som jag fick hem förra veckan, så ska sätta upp massa foton i en enda stor ram och sen ha några "ego bilder" i dom 6 mindre ramarna. Så nu ska jag börja fixa uti det så det kommer upp idag :) Efter att vi hade varit klart på ikea for vi på max och flottade, lika gott som alltid! Sen när vi kom till kalix for vi till sjukhuset och hälsade på morfar som ligger där just nu :/ sen for jag snabbt till coop och köpte häftmassa och skit så ska börja mixtra med bilderna och det nu.  Kastar upp bild på resultatet senare!


Kommentarer
Postat av: linnea ögren

åååh jag vill också ha sånna där ramar!

2012-03-08 @ 18:50:14
URL: http://nellylinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0