helvetes måndag..

Vill börja med att berätta för er att idag hatar jag allt.. Först så ringer alarmet efter bara några få timmars sömn, sen har jag haft världens huvudvärk ända sen jag slog upp ögonen, sen sitter danne och leker med min mönsterkod på mobilen och har fel för många gånger så den låser sig och jag kan inte göra någonting, känns hemskt att höra hur mobilen plingar av sms och inte kunna läsa dom..  Sen står det att jag ska skriva mitt google användarnamn & lösenord för att öppna det, och då jag gör det händer ingenting?! Det står bara att det är fel även om jag har kollat upp att jag har rätt lösenord och användarnamn,  så nu för tillfället är det ingen idé att smsa mig, ni får ringa om det är någonting viktigt! Ska leta fram min förra mobil sen eftersom att jag inte kommer kunna få det där fixat förän jag ska till lule, vilket inte är föräns till helgen typ..

Så jag orkar inte skriva mer än så om min dag, sen har varit bajs eller inte så hemsk men hemsk, fick också veta att vi har nationella på onsdag, så jag måste plugga sönder min såkallade hjärna för jag ska inte ha ig i någonting på nationella, då skjuter jag personen som uppfann skolan hundra gånger om..  Nu ska jag se Atlantis - The lost Empire och ta det lugnt och deppa sönder över att jag inte kan spela quiz me på telefonen..

Som ni läsare kanske märker så är mitt liv uppbyggt på tecknade & animerade filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0